Japan na 24 dagen, laatste reisverslag - Reisverslag uit Osaka, Japan van Jan en Ria - WaarBenJij.nu Japan na 24 dagen, laatste reisverslag - Reisverslag uit Osaka, Japan van Jan en Ria - WaarBenJij.nu

Japan na 24 dagen, laatste reisverslag

Door: Jan en Ria

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ria

04 Mei 2013 | Japan, Osaka

Ja,ja het zit er bijna op. We zitten nu op het vliegveld van Osaka, 08.45 lokale tijd. De KLM vlucht vertrekt om 10.40 uur. En komt 15.00 Nederlandse tijd op Schiphol aan (in Nederland is het 7 uur vroeger).
We hebben nog 2 leuke dagen in Osaka acht de rug. Met mooi weer, en bijzondere dingen gezien en gedaan. We zijn in een prachtig aquarium geweest, het grootste ter wereld, zo wordt gezegd, hebben in een reuzenstad gezeten, hoogste ter wereld, 120 meter, hebben het kasteel van Osaka bezocht en op het 173 hoge sky building gestaan. En vooral veel met de metro, trein en afstanden gewandeld. En omdat het hier vakantie week is, de zgn golden week, is het heel erg vol met Japanners, een door elkaar krioelende massa van duizenden Japanners, vooral op de stations en winkelcentra razend druk. Mensen staan buiten in de rij om in een restaurant te kunnen eten, zo druk.
Aan de reis komt nu een einde. Het was bijzondere reis, in een bijzonder land. Alles met trein en metro gedaan en dat gaat allemaal stipt op tijd. Nooit ook maar een minuut vertraging gehad.
Nu wachten op de vlucht en zaterdagnacht weer slapen in ons eigen bedje, ook wel weer lekker,
En volgende week maar weer aan het werk!,

Tot zover Japan
Met groet
Jan en Ria

• 04 Mei 2013 - 11:01

Anne-Marie:

Goede reis en kom veilig weer thuis! Hier is het gelukkig ook heerlijk weer, kunnen jullie weer lekker genieten in jullie eigen tuin!

Groetjes, Anne-Marie

• 04 Mei 2013 - 11:22

Wilma Leenders:

Erg leuk om jullie reisverhalen te lezen, tja, aan alles komt een eind. Jullie kijken straks op nederlandse bodem en in het bijzonder onze Achterhoek jullie ogen uit hoe mooi de natuur is!
    Geniet lekker na en kom dinsdag gezellig weer zingen.

groetjes Wilma

• 06 Mei 2013 - 10:58

Karen Van Den Berg:

Ha die Ria,

De tijd vliegt (bijna letterlijk in jullie geval). Wat super dat alles zo goed is gegaan. Nooit geweten dat het in Japan zo kan krioelen van de mensen. Het was erg leuk om je verslagen te lezen. Zo ben ik ook een klein beetje op reis geweest. Tot binnenkort in Arnhem.

Hartelijke groet,
    Karen