Verenigde staten na 14 dagen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan en Ria - WaarBenJij.nu Verenigde staten na 14 dagen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan en Ria - WaarBenJij.nu

Verenigde staten na 14 dagen

Door: Jan en Ria Beverdam

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ria

18 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

De ranch in Capital reed was fantastisch
We hadden een complete blokhut voor onszelf
Heerlijk geslapen
De volgende dag naar Bryce en Zion national park
Te mooi om allemaal te beschrijven.
2 nachten gekampeerd , en opnieuw erg warme dagen, rond de 35 graden
De 2e dag eend spannende wandeling, beklimming naar Scouts lookout, ca 300 meter stijgen, klimmen en voor de durfals zonder hoogtevrees, Jan oa, nog 200 meter verder omhoog klimmen langs afgronden en richels en via kettingen naar Angels landing. Pff dat was best pittig en niet teveel naar beneden kijken zo'n 500 meter de diepte in
En dan naar Los Vegas
Daar zijn we nu 2 dagen
Wat een circus. Waanzin al dat casino gebeuren Vele sporthallen groot waar duizenden mensen er op los gokken
Wel fascinerend om te zien
We zijn net terug en hebben onze ogen uitgekeken
Nu uitgeput en naar bed
Morgen, 18/9 via Death Valley naar het plaatsje Bishop
1 kampeernacht
Daarna nog 3 nachten kamperen in het fraaie Yosemite park en dan naar San Francisco

Met ons alles prima, een hele mooie reis
groet
Jam en Ria

• 18 September 2014 - 16:29

Anne-Marie :

Wat een contrast!!! Las Vegas versus al dat natuurschoon! Het klinkt allemaal wel als een waanzinnig mooie reis! Geniet er verder van. Groetjes uit een zonnig Nederland.

• 18 September 2014 - 21:09

Ans:

Leuk om te lezen Ria, ben weer even terug in deze prachtige streek!
    En ja Las Vegas is 1 grote kermis, waar je snel weer weg moet zijn.
    Bijzonder dat jullie door Death Valley mogen gezien de extreem hoge temperatuur daar?!
    Fijne tijd verder.
    Groetjes uit Keppel

• 19 September 2014 - 14:35

Wilma:

Wat een super vakantie! Mooi om te lezen de natuur daar, zou het met eigen ogen wel eens willen zien, maar dat zal wel een droom blijven.
    Leuk al jullie ervaringen te volgen. Geniet nog aan de dagen wat jullie nog rest.

Groetjes uit ons mooie Achterhoek.