Borneo na 8 dagen - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Jan en Ria - WaarBenJij.nu Borneo na 8 dagen - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Jan en Ria - WaarBenJij.nu

Borneo na 8 dagen

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ria

14 September 2012 | Maleisië, Kuching

Het is nu vrijdag 14.00 uur, en we zitten op een terras met spaghetti en juicedrank, net terug van 2 nachten Bako national park. Prachtige jungle. Mooie wandelingen gedaan, gisteren 14 km over paden die bijna geheel overwoekerd zijn met wortels, soms langs steile afgronden. We wilden eerst 6 km maar het werden er 14. Al met al de afgelopen dagen slangen, neusapen, makaken, dat zijn ook apen, kikkers, wilde zwijnen en verschillende andere kleinere dieren gezien, oa tijdens een nachtwandeeling. Het waren ontspannen dagen. Wel blij dat we voor 1 nacht weer een goed bed en prima douche hebben. Want die douche in het park was waardeloos.
Net ook de stembusuitslag gezien, wat een verrassing zeg, en dan doel ik op de uitslag voor PvdA en VVD. Dat heeft niemand voorspeld. Dat wordt dus makkelijk formeren.
Morgen gaan we vliegen 2x, naar Mulu nationaal park, daar gaan we verschillen grotten bezoeken en de headhunters trial lopen, lijkt ons leuk,
Verder gaat het met ons uitstekend,

Lieve groeten,
Jan en Ria

• 14 September 2012 - 08:34

Joke Bode:

Mooi verslag weer . Dank daarvoor, leuk dat we mee kunnen genieten

Goede uitslag wel . Had liever Diederik als premier!!

• 14 September 2012 - 12:23

Miep:

Hoi Ria en Jan

Wat leuk jullie zo te kunnen volgen.
    En ik maar denken dat Dalfsen al avontuurlijk was !
    Ben zeer benieuwd wat jullie nog meer meemaken en zien
    en dit smaakt natuurlijk ook naar meer dus naast het reisverslag
    verwacht ik ook super mooie foto's !
    Ik zou zeggen geniet en geniet en hou om meerdere redenen je ogen open !

groeten
    Miep

• 14 September 2012 - 16:11

Harold Rox:

Hoi Jan en Ria,
    Ik ben blij dat ik niet naast jullie loop want jullie zullen wel lekker stinken als ik jullie verhaal zo less. Nu zonder dolle, gaaf hoor wat jullie allemaal zien. Jullie moeten niet denken nu VVD en PvdA zo groot zijn dat de formatie zo makkelijk is want wie gaat er mee regeren het zal wel zo'n paars kabinet worden, dan worden besluiten netzo genomen als die groene krokodil bij de gemeente.

Heel veel plezier.

Groeten harold en Luud.